جشنواره فروش ويژه اعتباري

فقط با 40% پيش پرداخت

جشنواره به چه صورت است؟

شرکت مهندسي ريجاب انرژي دايان براي اولين بار در صنعت فلزي کشور اقدام به راه اندازي طرح فروش اعتباري به تمامي عمده فروشان و خرده فروشان اين صنعت نموده است.
از آنجايي که بازار ناپايدار کشور باعث جلوگيري از حرکت چرخه صنعتي و توليدي کشور شده است، اين اقدام کمک بسياري به فروشندگان و مصرف کنندگان محترم خواهد کرد.
از دير باز تا به الان فروش اعتباري به صورتي بود که بعد از آشنايي کامل در بازار خريد و فروش و با آشنايي کامل خريدار و فروشنده صورت ميگرفت و بايد اعتماد افراد به يکديگر شکل ميگرفت تا فروش اعتباري امکانپذير ميشد، اما شرکت مهندسي ريجاب انرژي دايان با پياده کردن طرح فروش اعتباري با شرايطي خاص، همه همکاران و خريداران را جزء خانواده خود ديده و با اعتماد به همه همکاران عزيز اين طرح را اجرايي نمود.


عمده فروشي

در اين طرح خريداراني که فعاليت عمده فروشي دارن، با 40% پيش پرداخت از مبلغ کل فاکتور، الباقي را تا مدت 6 ماه بصورت چک هاي صيادي بنفش و تا سقف 6 چک ماه به ماه يا 3 چک 2 ماهه ميتوانند بدون يک ريال سود خريدشان را نهايي کنند.
نکته: درصورتي که خريد به صورتي بود که چک هاي بيشتر از 6 فقره، ماه به ماه يا 3 فقره، دوماه، شرايط بصورت توافقي بين مديريت شرکت مهندسي ريجاب انرژي دايان و خريدار مي باشد.


خرده فروشي

در اين طرح خريداراني که به صورت خرده خريد انجام ميدهند با 40% پيش پرداخت از مبلغ کل فاکتور، الباقي را تا سقف 6 ماه با 6 فقره چک بصورت ماه به ماه بدون يک ريال سود خريدشان را نهايي کنند.
نکته: درصورتي که مبالغ چک ها از 500 ميليون ريال بالا تر شود خريدار بايد ضمانت نامه (آزاد) ارائه دهد. (بصورت توافقي با مديران شرکت مهندسي ريجاب انرژي دايان)


جشنواره ريخته گري؟

در بحث انجام کليه خدمات ريخته گري همانند فروش کالا هاي شرکت، 40% پيش پرداخت و الباقي تا سقف 6 ماه بصورت هر دوماه يک فقره چک انجام خواهد گرفت.

تمامي خدمات ريخته گري انواع چدن، فولاد، انواع استيل ها، آلومينيوم و برنز شامل اين طرح مي باشد و به عموم خريداران تعلق خواهد گرفت.


جشنواره شامل چه محصولاتي ميشود؟

تمامي محصولات شرکت مهندسي ريجاب انرژي دايان شامل اين طرح خواهد شد و براي اطلاع از محصولات ميتوانيد به قسمت خدمات و محصولات مراجعه بفرمائيد.






اميد است با ياري خداوند متعال کمک کوچکي در راه چرخه اقتصادي توليد کشور عزيزمان ايران داشته باشيم

معاونت حقوقي و قرارداد هاي شرکت مهندسي ريجاب انرژي دايان




مشاهده بیشتر
افزودن ماژول جدید